Kérdésed van? Hívj minket! +36306171543

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Milyen rendezvényekre bérelheted ki a Premium Selfie automatáit?

A legjobb ebben a dologban az, hogy szinte bármilyen rendezvényre, ahol szeretnéd, hogy a vendégek egy különleges és népszerű szolgáltatást vehessenek igénybe - legyen az esküvő, születésnap, vagy céges rendezvény.
Hacsak nem a levegőbe vagy a tenger mélyére szervezel eseményt, egy biztos, RÁNK SZÁMÍTHATSZ!

Mennyi idővel érdemes az esemény előtt időpontot foglalni?

Jelenleg 4 automatát üzemeltetünk, így akár 4 különböző helyszínen is tudunk egyidőben szolgáltatni, tehát az, hogy nincs éppen szabad gépünk, szinte lehetetlenség - kivétel lehet ez alól Szilveszter éjszakája.
Nagy valószínűséggel akkor is tudunk számodra szabad gépet biztosítani, ha pár nappal az esemény előtt döntöd el, hogy szükséged van egy ilyen szuper fotós/videós szolgáltatásra, mellyel színesebbé varázsolhatod a rendezvényedet.

Mely megyékben érhető el a Premium Selfie automaták bérlése?

Amennyiben szükséges, egész Magyarország területén szolgáltatunk, de tudnod kell, hogy telephelyünk Csongrád-Csanád Vármegyében, Makón van, így leginkább a környező Vármegyékbe (Bács-Kiskun, Békés, Jász-Nagykun-Szolnok) gazdaságos tőlünk selfie automatákat bérelni.

Bérlés előtt kipróbálhatóak a Premium Selfie automatái?

Mivel nem rendelkezünk bemutateremmel, valamint minden automatánk külső raktárban van tárolva, és az automaták összeállítása akár órákat is igénybe vehet, így sajnos nincs lehetőség személyes kipróbálásra, azonban Csongrád-Csanád Vármegyében ki szoktuk állítani gépeinket egy-egy esküvői börzén, melynek időpontjait mindíg közzétesszük facebook oldalunkon.

Amennyiben kíváncsi vagy, hogy milyen a selfie hangulat egy-egy eseményen, akkor keresd fel TikTok csatornánkat ezen a néven: premium.selfie

Van kiszállási díj?

Helyben, azaz Makón nincs, ezen kívül pedig Csongrád-Csanád Vármegye egész területén 5000 Ft a kiszállás. Egyéb Vármegyék esetében pedig 110 Ft/km díjat számolunk fel oda-vissza kalkulálva makói telephelyünktől.

Szükséges foglalót fizetned?

Igen, minden esetben. A foglaló mértéke a választott csomag, a kiszállási költség, és az opcionálisan pluszba kért szolgáltatások 50%-a. Céges megrendelés esetén a teljes összeg a foglaláskor fizetendő!

Milyen személyes adatok szükségesek a szerződés kitöltéséhez?

A szerződés kitöltéséhez a személyes adatokra, a személyi igazolvány számodra, telefonszámodra, és e-mail címedre lesz szükség. Mindezeken felül természetesen az esemény dátumát, és a bérlési időpont intervallumát is meg kell adnod, valamint a helyszín pontos címét. Cégek esetén nyilván a céges adatok (számlázási adatok) megadása szükséges.

Tényleg korlátlan képnyomtatást tartalmaznak a fotós csomagok?

Természetesen igen, de kérlek vedd figyelembe, hogy MINIMAL fotós csomagáraink minden fotó 1 szeri nyomtatását tartalmazzák, valamint azt, hogy az árakat max. 150 fős rendezvényekre kalkuláltuk. Amennyiben 150 főnél több vendégre számítasz, úgy kalkulálunk neked egy egyedi ajánlatot a létszám pontos ismeretében. 360 videó selfie szolgáltatásunknál nincs létszám "korlát", csak arra kell ügyelni, hogy egyszerre 3-4 főnél ne álljanak rá a gépre többen a balesetveszély miatt!

Ha szeretnél minden elkészült fotóból 2 példányt, vagy akár korlátlan mennyiséget nyomtatni, úgy azt extra szolgáltatásként tudjuk biztosítani számodra felár ellenében MINIMAL csomagjainkhoz. PREMIUM csomagjaink mindegyike, pedig már tartalmazza a korlátlan nyomtatási kehetőséget!

Ha elmarad az esemény visszakapom a foglaló összegét?

Olyan esetben mikor az esemény valamilyen oknál fogva elmarad, sajnos a foglaló nem jár vissza, viszont lehetőséget biztosítunk arra, hogy (amennyiben van szabad dátumunk) 15 napon belül élhess újból bérlési szándékoddal. Céges megrendelés esetén, ha a rendezvény elmarad, a befizetett összeg 100 százaléka elvész!

Milyen kellékeket, kiegészítőket viszünk az eseményre?

Számtalan vicces maszkot, parókát, szemüveget és egyéb kiegészítőt viszünk alapból, ezen felül hurkapálcikára ragasztott dekorációs kellékeket, és táblákat.
Lehetsz akár rendőr, pilóta, tengerész, gall, öregember, rasztás, nyuszilány, bohóc, sheriff, kalóz, Darth Vader, király, hercegnő, Sikoly, vagy Anonymus, vagy mindezek egyvelege... :D Csak a képzeletetek szab határt. 

Fentieken felül viszünk egy 80x180cm-es asztalt fehér terítővel a kellékek számára, valamint egyes MINIMAL csomagjainkhoz választhattok extraként díszkordonokat, állótükröt, és vörös szőbnyeget is! Fenti extrák minden PREMIUM csomaghoz alapból, felár nélkül járnak!

Milyen méretekben tud nyomtatni a Premium Selfie automata?

Többféle, a fotólaborokban is használatos hőszublimációs nyomtatóval rendelkezünk. Minden nyomtatónk képes 10x15-ös (standard) méretben nyomtatni, viszont amennyiben 5x15-ös nyomtatásra van szükséged, ezt mindenképpen előre jelezned kell!

Felár ellenében lehetőséged van nagy méretű, 15x20-as fényképek nyomtatására is, melyet szintén előre kell jelezned - amennyiben erre esne a választásod!

Kérhetsz egyedi tervezést, keretet, logót a kinyomtatott képekre?

Igen, sőt, nagyban ajánljuk is. A szolgáltatás csupán 5.000 Ft, és ezért az összegért rád/rátok formáljuk a már nálunk elérhető és általad kiválasztott nyomtatási keretet, és további 5.000Ft ért akár a selfie automata monitorjának kezdőképernyőjét is!
Lehetőséged van szerződéskötés előtt az általunk megküldött linken több ezer előre legyártott sablon közül kiválasztani a számodra legideálisabbat.
Figyelem! Egyes sablonok fiezetős sablonok, melyeket a fenti 5.000 Ft-os szerkesztési díj nem tartalmaz! A választott sablon árát pluszban kiszámlázzuk az 5000 Ft-os szerkesztési díjjal együtt!
Egyedi logó tervezése 10.000 Ft-tól kérhető!

Amennyiben szeretnéd, természetesen a saját magad által hozott/elkészített keret, sablont is be tudjuk állítani a képekhez. Amennyiben ilyen igényed van, a technikai paraméterek megadása miatt, mindenképpen vedd fel velünk mielőbb a kapcsolatot!

Kapsz-e online elérést az eseményen készült képekhez, videókhoz?

Természetesen igen! Általában 1-2 napon belül a szerződésben feltüntetett e-mail címre kiküldjük azt a titkos linket, mely tartalmazza a rendezvényen készült összes fényképet. Ezek a képek letölthetőek, megoszthatóak, újra kinyomtathatók. (Igény esetén tőlünk is kérhetsz utólagos nyomtatást felár ellenében.) Fontos, hogy a link csak 14 napig elérhető, így ezen időn belül kell letöltened a képeket, amennyiben erre szükséged van. A képek darabszámtól függően 1-2 Gb területet is foglalhatnak! Minden fotót megtalálsz keret nélkül és a megtervezett kerettel együtt is az online felületen.

Miről kell előre döntened mielőtt kibéreled a Premium Selfie fotóautomatát?

  • A bérlés időtartamáról
  • Szeretnél-e prémium kiegészítőket és szolgáltatásokat igénybe venni
  • A nyomtatott képek méretéről
  • A nyomtatott képeken hány fotó szerepeljen
  • Matt vagy fényes felületűek legyenek a kinyomtatott képek
  • A fényképek keretről, logóról, a háttér színéről, mintájáról
  • Hány darab kép kerüljön kinyomtatásra egy képből
  • Kérsz-e albumot, amibe a helyszínen a vendégek beleragaszthatják a kinyomtatott képeket

Miről kell előre döntened mielőtt kibéreled a Premium Selfie 360 videó automatát?

  • A bérlés időtartamáról
  • Szeretnél-e prémium kiegészítőket és szolgáltatásokat igénybe venni
  • Álló vagy fekvő videókat szeretnél létrehozni
  • Mennyi idő legyen az elkészült videó hossza (ajánlott 10-15 másoderc)
  • Milyen keret, logó, felirat legyen az elkészült videón látható
  • Milyen zene szóljon az elkészült videó alatt

Milyen hátterek közül választhatsz?

A fotóautómata MINIMAL csomagáraiban "alap" hátterek (vásznak) szerepelnek, úgy mint: fehér, kék, zöld, szürke és fekete.
Lehetőséged van azonban 6 féle prémium feszített mintás háttér közül is választani, 10.000 Ft-os felár ellenében. (A mintákat megtalálod a galéria menüpontban) PREMIUM csomagjaink árai már tartalmazzáka választható prémium hátteret, de ha neked nem tetszenek, akkor természetesen alap háttereink közül is választhatsz!

Amennyiben nem szeretnél hátteret, vagy már van meglévő, úgy természetesen nem kötelező választanod a mieink közül, de kérlek mindenképp jelezd előre ezt nekünk!

Milyen technikai feltételeket kell biztosítanod a Premium Selfie automatáinak?

A legtöbb gépünket úgy terveztük, hogy 12 órán át külső akkumulátorról is képes legyen üzemelni, de ettől függetlenül (lehetőségekhez mérten) 10-15 m-en belül kérjük, legyen egy konnektor! 360 videó automata bérlése esetén minden esetben legyen közeli áramellátás! Amire mindenképpen jó ha figyelsz, hogy bár tudunk fotós gépeinknek mobilinternetet biztosítani, nem biztos hogy az adott helyszínen van olyan hálózati lefedettség ami a gyors letölthetőséget és e-mail küldést lehetővé teszi a fotós gépeknek, így mindenképpen tudd meg a WiFi-jelszót amennyiben van a helynek saját hálózata! 360 videó selfie automatáinknak igencsak erős WiFi jelerősségre és villámgyors internetkapcsolatra van szüksége a zavartalan működéshez. Átlagosan 1 percen belül elkészül egy komplett kész videó, de az internet sebessége ezt akár 2 percre is növelheti, ami hidd el sok idő! Szükségünk van fedett helyre a selfie fotóautomata és a 240x240 cm-es háttér felállítására, valamint a kellékeknek szánt 80x180 cm-es asztal elhelyezésére.
Kültéri rendezvények esetén ELŐRE kell jelezni, hogy nem oldható meg a fedett helyiség, ilyenkor csak abban az esetben kezdjük meg a szolgáltatást (telepítést), ha biztonsági szempontból az nem jelent kockázatot a vendégekre és tárgyakra. Erős szél esetén kültéren a nagyméretű háttér felállítása nem minden esetben kivitelezhető!

A fotós selfie automata és a 360 videó automata telepítéséhez min. 3x3 méternyi hely kell, ezen felül további hely kell az asztalunknak a tükörnek és a vezérlőpultnak!

Sajnos amennyiben nincs meg a minimális 3x3m-es "placc", nem tudunk szolgáltatást nyújtani!

Biztosítunk személyzetet a Premium Selfie automatái mellé?

Természetesen igen! Minden bérlés mellé aszissztenciát is biztosítunk. ilyenkor 1-2 fő kolléga megy ki az esemény helyszínére, telepítik az automatát és a hátteret, valamint a bérlés időtartama alatt kezelési segítséget nyújtanak a vendégek számára.

Átrakható más helyszínre is a már letelepített Premium Selfie automata?

A fotósarok telepítése egyszeri alkalommal díjmentes. A fotóautomata más helyszínre történő áttelepítésének plusz költsége 5.000 Ft/alkalom, ami áttelepítés esetén a Megbízót terheli. A 360 videó automata áttelepítése és installálása akár 2 órát is igénybe vehet, így áttelepítésére NINCS lehetőség! Az áttelepítés miatt kieső szolgáltatási idő a rendelkezésre állási időt nem módosítja. 

Meghosszabbítható a helyszínen a bérlés időtartama?

A fotóautomata szolgáltatásunk szabad kapacitás függvényében 20.000 Ft/megkezdett óra felár ellenében hosszabbítható meg a helyszínen. A 360 videó automata szolgáltatásunk helyszíni hosszabbításának díja 40.000 Ft/óra
Amennyiben a szolgáltatás befejezése a rendelkezésre állási időn belül hamarabb történik, az a megbízási díjat nem befolyásolja.

Mikor érkezünk, és mennyi ideig tart az automaták telepítése?

Szolgáltatásaink problémamentes lebonyolítása érdekében, mindíg a tervezett kezdési időpont előtt 60-120 perccel érkezik meg csapatunk a helyszínre. Egy fotós automata telepítése 40-60 perc, míg egy 360 videó selfie gépezet és a hozzá tartozó technika telepítése és beállítása, akár 2 órát is igénybe vehet! Természetesen igyekszünk a telepítést úgy végezni, hogy a vendégek ne sok mindent vegyenek észre a munkálatokból! Csomagáraink az egszeri díjmentes telepítést természetesen tartalmazzák!

Bérelhetőek 3 óránál kevesebbre a Premium Selfie automatái?

Csomagárainkat tevékenységünk gazdaságossága érdekében úgy alakítottuk ki, hogy 3 óránál kevesebb időre csak Makón tudunk szolgáltatni, ez azért van így mert az általunk megálmodott esztétikus és igényes telepítése a komplett rendszernek közel 60 percet vesz igénybe, és körülbelül ugynennyit a bontása, így sajnos nem tudunk szolgáltatni 3 óránál kevesebbet Makón kívüli rendezvények esetében.

OLDALUNKON FELTÜNTETETT ÁRAINK MAGÁNSZEMÉLY MEGRENDELÉSE ESETÉN ALANYI ADÓMENTESEK - CÉGES MEGRENDELÉS ESETÉN 27% ÁFÁT SZÁMOLUNK FEL!